onsdag 31 december 2008

Grattis mamma!

Idag är det den sista dagen på 2008, och min mammas födelsedag. Min mamma är världens absolut coolaste mamma. Just nu, eller ja, sedan 1:a november, är hon på Hawaii och jobbar som volontär på en retreat. Yogar, snorklar, umgås, LEVER!
Egentligen skulle hon "bara" vara där i 3 månader, men hon trivs så bra så hon har bestämt sig för att bli kvar ett halvår. Huset är ju ändå uthyrt, och februari, mars och april är väl inte värsta höjdarmånaderna egentligen. I Sverige alltså ;-)

Min mamma är som sagt världens coolaste. Hon är också en fantastisk förebild och när jag blir stor vill jag vara som hon :-)

Grattis på födelsedagen, mamma, och Gott Nytt År allihopa!

Världens vackraste mamma i mitten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stämmer in med föregående talare!
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Lena

Anonym sa...

OCH GOTT NYTT ÅR!

Lena